Мобилен оператор подвежда потребители

Рейтинг:
0 0
Глоба до 30 хил. лв. грози телекома заради нелоялната практика

Комисията за защита на потребителите забрани на мобилен оператор да прикрива в търговските си обекти информация и го заплаши със санкция до 30 хил. лв. Операторът не уведомява клиентите на предплатени услуги, че ако в рамките на 90 дни не заредят определени суми по сметката си, губят останалите пари по нея.

Проверка на Комисията в офис на мобилния оператор е установила, че коректната информация за сроковете на валидност на сумата в предплатената карта и продължаването на условията може да се види единствено на интернет страницата на телекома.

В самия търговски обект клиентите се информират от старо ръководство с по-благоприятни условия. Според тях при зареждане на сума от 10 лв. клиентът удължава с една година активния период на картата, в който може да се обажда и да изпраща съобщения и получава още един месец, в който дори без налична сума, може да получава обаждания. В действителност клиентите губят това право, ако не зареждат сметката в период от три месеца.

Холивудски звезди рекламират България
Световноизвестните актьори Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и...
На мисия в Средиземно море
Фрегата "Дръзки" от състава от военноморските сили на България отпътува за поредната си военна...
Двойна реколта от грозде
Двойно по-голяма реколта от грозде тази година в сравнение с предходната, очаква Изпълнителната...
Нов храм във Владая
От днес във Валдая имат нов храм. Църквата "Успение Богородично" бе осветена днес. На първата...
(Без)опасен интернет за децата?
Децата ни прекарват пред компютъра най-дълго в сравнение с връстниците си в Европейския съюз. Това...